بزرگ‌ترین پارک ترافیک پایتخت تا اول مهرماه در منطقه ۱۶تهران افتتاح می‌شود.


حامد ميرزابيگي معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري اين منطقه با اعلام اين خبر گفته كه به‌منظور فرهنگ‌سازي‌ و آموزش فرهنگ ترافيك هر سال با ايجاد برنامه‌ها و برپايي همايش در بحث فرهنگ‌سازي تلاش مي‌شد و اين اداره به‌منظور افزايش تأثيرات آموزش تصميم به احداث پارك آموزش ترافيك به مساحت 4هكتار به‌عنوان بزرگ‌ترين پارك ترافيك شهر تهران كرده است.

به گفته وي بزرگ‌ترين پارك ترافيك شهر تهران در ناحيه 3 اين منطقه قرار داشته و عمليات اجرايي آن در 4فاز پيش مي‌رود كه در حال حاضر فاز اول و دوم آن در حال انجام است و ديوار كشي‌ها و ساخت مسير‌ها انجام شده و كار رفوسازي آن انجام خواهد شد. ضمن اينكه فاز سوم احداث اين پارك تا يك‌ماه آينده آغاز خواهد شد. فاز چهارم مربوط به تزيينات است كه تا زمان افتتاح به پايان خواهد رسيد.

اين پارك آموزش ترافيك شامل مسير پارك آموزش ترافيك در حدود 6كيلومتر كه با تفكيك مسيرهاي رفت و برگشت 11كيلومتر شده، 7كيلومتر مسير دوچرخه‌سواري، 7كيلومتر مسير پياده روي و تندرستي، زمين‌هاي پينت بال، اسكيت، فضاي ماسه بادي و مكان‌هايي براي نگهداري پرنده و حيوانات اهلي به‌منظور آموزش و ايجاد ارتباط بين كودكان و محيط‌زيست است. همچنين در قسمتي از اين پارك، محوطه‌اي تحت عنوان پارك ژاپني با ويژگي‌ها و طراحي‌هاي خاص و نوع درختان متفاوت احداث خواهد شد.

کد خبر 265939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha